Ügyfélszolgálati megoldások
A telefonos és multimédia (e-mail, web, stb.) ügyfélszolgálati rendszere megvalósításához talál szoftver alkalmazásokat és rendszereket, valamint hasznos kiegészítőket ebben a menüpontban. Ha fontos, hogy telefonhívásai ne vesszenek el, arra is itt talál megoldást.
Contact centerek, call centerek
Az Assono kínálatából a Nixxis Contact Suite, két Aastra - Solidus eCare és Solidus eCare Lite -, valamint a NEC Business ConneCT Contact Center közül választhatja ki az Önnek legjobban megfelelőt. Ezek a contact centerek a telefon mellett más média - pl. fax, e-mail, web - kezelését is biztosítják.
Híváskezelési hatékonyság mérése
Mennyibe kerül Önnek egy elveszett telefonhívás? Tudja, hogy mennyi telefonhívása veszik el a kezelő foglaltsága miatt, vagy mert nem veszik fel időben a telefont? Minden hívás a megfelelő munkatárshoz megy? Ha ezekre a kérdésekre keres választ, olvasson tovább!
Kampánymenedzselő alkalmazás
Előzze meg versenytársait! - az Assono CAR egy Web alapú telefonos kampánykezelő szoftver alkalmazás kisvállalatok és nagyobb cégek marketing osztálya számára. Telemarkering, közvélemény-kutatás és PR-feladatok egyszerűen és gyorsan, könnyedén, megbízhatóan.
Call Center fejbeszélők
A professzionális vezetékes mono és duo fejbeszélők irodai, call center és diszpécser használatra tervezett eszközök. RJ és jack csatlakozós telefonokhoz, valamint PC -khez jack és USB dugós kivitelben választhatók. Jellemzőjük a kis tömeg, ergonomikus kivitel.
Hangrögzítés contact centereknél
Ügyfélszolgálati, biztonsági és egyéb céllal is szükséges lehet, hogy a contact center egy részének, vagy összes ügynök vonalának beszélgetését professzionális rendszer rögzítse, tárolja. Fontos szempont lehet a fejlett keresési funkció, mentés és archiválás.