Hangrögzítési megoldások (TSE)
Amennyiben az Aastra Telephony System rendszerhez professzionális, automatikus hangrögzítésre van szüksége, többféle külső eszközt és egy integrált megoldást tudunk Önnek ajánlani. A legegyszerűbb rögzítő eszközök kivételével mindegyik fejlett keresési, mentési és archiválási funkciókkal rendelkezik. Ezek a hangrögzítők mellékállomásokhoz (analóg, digitális, IP) vagy trönkökhöz/fővonalakhoz (ISDN30, ISDN2, analóg, VoIP) csatlakozva rögzítik a beszélgetéseket és azok adatait is eltárolják (hívás dátuma és időpontja, időtartama, hívó és hívott telefonszám), melyek alapján keresni tud a felvételek között. Amennyiben ügyfélszolgálati célra használja az Aastra MX-ONE Telephony System rendszert, javasoljuk, hogy a Solidus eCare, vagy a Solidus eCare Lite contact center ismertetőjét is tekintse meg. Diszpécser, ügyeleti funkciók ellátására pedig az Assono COMM& vagy COMM& SIP Compact diszpécser alkalmazást ajánljuk, melyhez szintén integrálható professzionális hangrögzítés.