english flag

Mobile Client SV8100 és SV9100 rendszerben

A Business ConneCT Employee mobil kliens lehetővé teszi, hogy az irodai asztali készülékeken megszokott funkcióit, a központi telefonkönyvet, saját és munkatársai jelenlét/távollét állapotát okostelefonján is használhassa. Használhat egyetlen telefonszámot névjegykártyáján.
Leírás

A vállalatok és intézmények felé alapvető követelmény a rugalmasság és hatékonyság. Az ügyfelek teljes kiszolgálást igényelnek szállítóiktól, de akár az egészségügyi intézményektől vagy az állami és önkormányzati szervezetektől is. Egyes területeken a hét minden napján, 24 órás szolgáltatást kell nyújtani. Az SV8100 és SV9100 rendszeren használható Business ConneCT Mobil Kliens - egy okostelefonra tölthető alkalmazás és a hozzá tartozó rendszer-szoftver, a Business ConneCT Employee - olyan eszközt ad az Ön kezébe, amellyel ez teljes mértékben biztosítható. Lehetővé teszi, hogy az irodai asztali készülékeken megszokott funkciók legtöbbjét távolról is használni tudja. Egyetlen hívószámot használhat hivatalos célra, bárhol is tartózkodik. Elegendő az alközponti mellékállomásának telefonszámát megadnia névjegykártyáján, ezzel megőrizheti magánéletét, miközben ügyfelei, partnerei kiszolgálása zavartalan, hiszen az egyes helyzetekhez átirányításokat aktiválhat (hangpostába, munkatárshoz)

  • Egyetlen személyes telefonszám a névjegykártyáján
  • Vállalati, külső és saját telefonkönyv használata
  • Az Ön és kollégáinak jelenlét/távollét (Presence) státuszának használata
  • A telefonkönyvben kiválasztott hívószám hívása egy érintéssel
  • Beállítások az alközponti menedzsmenttel - gyors és költségtakarékos
  • Hívásirányítások és hangposta használat kézben tartása
  • A kezelő (recepciós) látja, ha a mellék (mobil) foglalt
  • A beépített biztonsági funkciók megőrzik bizalmas adatait

Egyetlen, személyes hívószám

A személyes hívószámát, azaz egyetlen telefonszámot használhat az asztali készülékével és a mobil telefonjával. Így az ügyfeleinek és partnereinek csak egyetlen telefonszámot kell használnia, és Ön dönti el, hogy melyik készüléken fogadja a hívást. Ez ügyfeleinek, partnereinek egyszerűbb és gyorsabb.

Rugalmas híváskezelés és -irányítás

A Mobil Kliens azt is biztosítja, hogy Ön bármikor irányítani tudja bejövő hívásait. Azokat a hívásokat, amelyeket nem tud fogadni a mobil készülékén sem, az alközpont a hangpostára vagy pl. az előre beállított másik mellékállomásra (asszisztenshez, munkatárshoz, ügyeleti telefonszámhoz, stb.) irányítja.  Ezt a funkciót egy egyszerű hívásátirányítással nem tudja megvalósítani. Ha beállítja a párhuzamos csengetés funkciót az SV8100 és SV9100 telefonrendszeren, akkor a bejövő hívások az asztali és a mobil készülékén egyszerre csengetnek.

Híváskezelés beszélgetés közben (hívásállapotban)

A mobil kliens felhasználók a mobil/távoli készülékről az SV8100 és SV9100 asztali készülékek szolgáltatásainak jelentős részét használhatják. Például átkapcsolhatják a hívást, tartásba tehetik, vagy konferenciabeszélgetést hozhatnak létre.

Vállalati, személyes és külső telefonkönyv és jelenlét/távollét (Presence) használata

A Business ConneCT Mobile Client a mobil készülékére hozza a központi vállalati telefonkönyvet, vagy más, központi kezelésű külső telefonkönyvet. Használhat saját telefonkönyvet is. A telefonkönyvből kiválasztott hívószámot egyetlen érintéssel felhívhatja. Mivel saját jelenlét/távollét információit beállíthatja, és láthatja munkatársai jelenlét/távollét információit, ezért ha hívni akarja egyiküket, a legjobb kapcsolati módot választhatja.

  • Székhely: 1149 Budapest, Róna utca 120-122.
  • +36 1-801-8500, +36 1 273 2150
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Webáruházunk: voiplaza logo2

Hírlevél feliratkozás


Hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat az Assono Magyarország Kft. felhasználja, és részemre ajánlatairól, akcióiról értesítést küldjön. Elolvastam és megértettem az Assono Magyarország Kft Adatvédelmi tájékoztatóját
Top