InGuard alkalmazás
A toll fraud – telefonhívásokkal való visszaélés, tarifacsalás – egyre növekvő kockázatot jelent, mely a vállalatokat és intézményeket fenyegeti. Mit is jelent ez pontosan? A toll fraud a hackerek illegális hozzáférése telefonrendszerekhez, általában egy nyitott SIP porton vagy nem elég biztonságosan beállított behívási lehetőségen keresztül. Ezek a csalók hatalmas összegű számlákat okozhatnak, jellemzően emeltdíjas nemzetközi hívásokkal. Ezért mindenképpen fontos az ellenük való megfelelő védekezés, amiben segítséget nyújt az InGuard. Az alkalmazás folyamatosan, a nap minden órájában figyeli a hívásokat, s bármilyen gyanús hívásaktivitás esetén azonnal jelez. Az InGuard a „háttérben” dolgozik, felderíti a támadásokat, és segít megelőzni a vállalaton belüli visszaéléseket is.
Az NEC Inguard folyamatos monitoring alá helyezi a hívásaktivitásokat. Amennyiben gyanús hívást észlel, kétféle automatikus riasztást küld e-mailen keresztül:
- „csak riasztás” típusú e-mail a címzettek részére
- „riasztás és blokkolás” típusú e-mail, mely minden további hívásaktivitást megelőz
Az automatikus e-mail a hívás részletes információit tartalmazza, amiből kiderül, hogy az InGuard miért találta gyanúsnak az adott hívást. Ellenőrzés után egy egyszerű válaszlevéllel lehet feloldani a korlátozást.
Hogyan működik?
Egy egyszerű toll fraud bizonyos hívásminták (pl. munkaidő, munkaszüneti napok, hívás hossza, hívások túl nagy aránya, stb.) alapján azonosítható. Az alkalmazás ezen paraméterek alapján szabályokat alkot, s a szabálytalanság észlelése esetén figyelmeztetést küld. Nemcsak a visszaélés-gyanús hívásaktivitásokat érzékeli, hanem egyben segít megelőzni a telefonrendszerrel való belső visszaéléseket is. Ön az adminisztrációs felületen egyszerűen módosíthatja a szabályok beállításait (pl. ha változik a munkaidő).
Az InGuard alkalmazás előnyei:
- Nem kell aggódni az esetleges csalások miatt, a vállalat biztonsága felől Ön nyugodt lehet
- Az alkalmazás folyamatosan „szolgálatban van”, az év 365 napján éjjel-nappal
- Költséghatékony megoldás, ami nem jár plusz költségekkel (nincs szükség külön szerverre)
- A vállalat igényeire és hívásmintáira szabva
- Karbantartást nem igényel
- Könnyű használat
- A belső visszaéléseket is segít megelőzni
Azonnali reakció a vélhetően toll fraud (rosszakaratú hívások) jellegű támadásokra