Assono CAR - Calls, Answers & Riports
Az Assono CAR egy internetes böngészővel használható, egyszerűen kezelhető és kedvező árú intranet alkalmazás. Ára, rendszerfüggetlen felépítése és könnyű kezelhetősége alapján kisvállalkozások, vagy közepes- és nagyvállalatok PR/marketing részlegének is tökéletes megoldás. Használatához nem szükséges drága call center/contact center rendszer, sem telemarketinges tapasztalat, vagy képzett telemarketinges munkatárs. Mindösszesen az Ön felkészült szakembereire, kollégáira van szüksége hozzá. Bármely célból is végez kimenő telefonhívásokat előre összeállított kérdésekkel, a hívások lebonyolítása egyszerű és gyors (hívás egy kattintással), a kérdésekre adott válaszok rögzítése hatékony, a válaszok statisztikája egyszerűen előállítható és további feldolgozásra exportálható. Az Assono CAR alkalmazást a hívásokat lebonyolító munkatársak (felhasználók) egy böngésző felületen érhetik el. A hívásvezérlés egy SIP telefonnal történik, mely bármilyen SIP alközponti mellékhez vagy VoIP vonalhoz köthető.
Széles körű felhasználási terület
- Telefonos piackutatás
- Telefonos értékesítés
- Közvélemény-kutatás
- Vevői elégedettség mérése
- Rendezvényszervezéshez kapcsolódó telefonos feladatok
- Adatbázis-építés, -tisztítás és -karbantartás
- Értékesítői időpont-egyeztetés
- Orvosi időpont-egyeztetés, beteglista-kezelés
- Szállodaiparban régi vendégek felderítése
- Vendéglista-kezelés, elégedettség felmérése
- Kintlévőség-kezelés, pénzbehajtás
- Új szolgáltatások, termékek bevezetésének előzetes felmérése
- Ügyfélszolgálat/helpdesk
- Projekt monitoring, munkafolyamatok ellenőrzése
Egyszerű felépítés
Az Assono CAR alkalmazást a hívásokat lebonyolító munkatársak (felhasználók) egy böngésző felületen érhetik el. Az alkalmazás a vállalati Intranet rendszeren fut.
Akár egy személy is használhatja ezt a kampánykezelő rendszert, de természetesen a rendszer támogatja több munkatárs (felhasználó, operátor, ügynök) egyidejű vagy ütemezett munkáját, egy csoportvezető (supervisor) irányításával. A csoportvezető egy Excel táblázatban is összeállíthatja a kérdéseket, és kérdésenként beállíthatja a válaszok típusát, elkészítheti a választási lehetőségeket. Egy másik táblázatban pedig egyszerűen létrehozható a híváslista (a nevek és a hozzájuk tartozó telefonszámok, címek listája), melyekhez akár hívási dátumok és időpontok is hozzárendelhetők. A híváslisták hozzárendelhetők a munkatársakhoz (operátorokhoz), így az operátor bejelentkezéskor az aznapi feladatait, híváslistáit látja, időzítés szerinti sorrendben.
Szolgáltatások és jellemzők
- Hívás egérkattintással (click-to-call)
- Egy vagy több operátor/ügynök/felhasználó (egyszerre max. 10 operátor)
- Egy ügynök többféle kampányt is kezelhet (egyszerre egyet)
- Kampányok (kérdések) és híváslisták importálhatók CSV fájlból (pl. MS Excel)
- A hívások eredményei exportálhatók XLS formátumban
- Rugalmasan paraméterezhető kérdőívek
- A hívásfeladatok időponthoz rendelhetők
- A hívásokat az operátor átidőzítheti
- A kérdésekhez utasítások rendelhetők
Kérdőívek
- Kérdések max. száma kérdőívenként: 15
- Válaszok max. száma kérdésenként:10
- Megjegyzés, utasítás mező:1
- Megjegyzések és válaszok max. hossza : 150 karakter
- Elágazási pontokat kezel: nem
Híváslista
- Egy adott névhez rendelhető telefonszámok max. száma: 10
- Egy adott névhez rendelhető címek max. száma: 3
- Átidőzítés későbbi időpontra és dátumra: igen
Hatékony
- Nem kell kézzel tárcsázni
- A válaszok gyorsan és egyszerűen rögzíthetők
- A hívási feladatok szabadon paraméterezhető státuszokkal értékelhetők (lezárt sikeres, lezárt sikertelen, stb.)