Aastra OpenCom
Az Ajánlatkérés gombra kattintva érdeklődhetnek szerviz, javítási vagy bővítési ügyekben.
Aastra OpenCom és Aastra 800
Intelligens telefonközpontok kis- és középvállalkozásoknak, intézményeknek és otthonra
Manapság az intelligens kommunikációs megoldás az egyik legfontosabb tényező a versenyben történő helytálláshoz. Az adat- és hangátvitel kombinációja merőben új lehetőségeket teremt a mindennapi munkában. Ha az OpenCom 130 vagy 131 rendszert választja, akkor növelheti hatékonyságát, mobilitását, miközben biztonságos kommunikációt, egyszerű használatot tesz lehetővé azzal, hogy az Ön igényeihez rugalmasan alkalmazkodik.
A jövő technológiája - konvergens kommunikáció
Az OpenCom egyszerűvé teszi a használatot: a telefonálás, Internet (IP), üzenetkezelés és a sokrétű alkalmazások mind egyetlen, közös platformon működnek. A bővítő moduloknak köszönhetően a fővonali kapacitás, analóg, digitális és IP készülékek száma bármikor az Ön igényei szerint bővíthetők. A rendszer lehetővé teszi a testre szabott, fejlett alkalmazások használatát, miközben - a konvergens technológiának köszönhetően - a munkafolyamatokat optimalizálhatja, a távmunkásokat és a távoli irodákat pedig gazdaságosan integrálhatja a rendszerbe.
Az OpenCom 131 a 4-25, az OpenCom 130 pedig a 4-48 felhasználót kiszolgálva a KKV-k, kisebb létszámú vállalati és intézményi telephelyek rendszere. Az egyszerű kezelhetősége mellett a fejlett nagyvállalati ICT rendszerek korszerű megoldásait nyújtja kis méretben. Kialakításának köszönhetően könnyen és alacsony költséggel üzemeltethető.
Aastra 800 - 2008 CeBit díjas kommunikációs szerver
Az Aastra 800 egy innovatív kommunikációs szoftver, hardverfüggetlen alkalmazás, így nem szükséges gyártóspecifikus ICT eszközök megvásárlása. Az Aastra 800 egy hívásvezérlő alkalmazás (call manager), mely WindowsTM PC-re installálható.
Ez az innovatív soft PBX akár 200 felhasználót is kiszolgál és az OpenCom 100 rendszercsalád összes szolgáltatását és alkalmazását elérhetővé teszi.
OpenCom alkalmazások - hatékonyság, takarékosság és kényelem
Olyan funkciók és alkalmazásokat használhat az OpenCom és Aastra 800 rendszereken belül, melyek növelik hatékonyságát és csökkentik kommunikációs költségeit. Ilyenek például:
- Voice over IP
- SoftPhone
- SIP csatornák*
- DECToverIP®*
- QSIG over IP*
- CTI (számítógép és telefon integrációja)
- Automata kezelő és hangposta fejlett szolgáltatásokkal
- Szállodai alkalmazás
OpenPhone digitális és IP rendszertelefonok, SIP és DECT rendszertelefonok
A könnyű kezelhetőség és sokszínű funkcionalitás, személyre szabható szolgáltatások és az innovatív technológia használata - ezek jellemzik az OpenPhone 7x telefoncsaládot. Ergonómikus kialakítás és a kommunikációs helyzethez igazodó, intuitív működés jellemzi a készülékeket. A digitális (UPN) rendszerkészülékek alternatívájaként az IP készülékek is választhatók, melyek ugyanilyen kedvező jellemzőkkel segítik munkáját.
- Aastra készülékek
- DECT/ DECToverIP®
- Szállodai alkalmazás
- OpenCTI 50
- OpenCom IP megoldások
- Egyéb OpenCom alkalmazások
Aastra OpenCom 131/130 prospektus
*Megjegyzés: csak az OpenCom 131-nél nem elérhető jellemzők és szolgáltatások